The self-concept is dead, long live ... which construct or process? Differentiation and organization of self-related theories

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademicpeer-review

Original languageUndefined/Unknown
Title of host publicationIdentity and emotion: Development through self-evaluation
EditorsH.A. Bosma, E.S. Kunnen
Place of PublicationCambridge
PublisherCambridge University Press
Pages33-38
Number of pages6
Publication statusPublished - 2001

Keywords

  • Niet-toepassingsgericht onderzoek
  • Pedagogy
  • Psychologie
  • Maatschappelijke structuren en relaties
  • Jeugd
  • Logic
  • Menswetenschappen
  • Sociale wetenschappen
  • Jeugdhulpverlening
  • Opvoeding binnen het gezin
  • Adolescent and child psychology,m,m,
  • Ontwikkelingspsychologie
  • Overig maatschappelijk onderzoek
  • Jeugd, puberteit, adolescentie
  • Construerende Technische Wetenschappen
  • Psychology
  • Pedagogiek

Cite this