Standaard-instructie versus sanctie-instructie bij persoonlijkheidsvragenlijsten: Effect van type instructie op Big-Five scores

J.J.F. Ter Laak, M.P.M. De Goede, M. van Leuven

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Original languageUndefined/Unknown
Pages (from-to)105-113
Number of pages9
JournalDiagnostiek-wijzer: Tijdschrift voor de Geestelijke Gezondheidszorg
Volume5
Publication statusPublished - 2002

Keywords

  • Niet-toepassingsgericht onderzoek
  • Pedagogy
  • Psychologie
  • Maatschappelijke structuren en relaties
  • Jeugd
  • Logic
  • Menswetenschappen
  • Sociale wetenschappen
  • Jeugdhulpverlening
  • Opvoeding binnen het gezin
  • Adolescent and child psychology,m,m,
  • Ontwikkelingspsychologie
  • Overig maatschappelijk onderzoek
  • Jeugd, puberteit, adolescentie
  • Construerende Technische Wetenschappen
  • Psychology
  • Pedagogiek

Cite this