@article{7ded5d7b1e1142ddbdddeb8a45904178,
title = "Standaard-instructie versus sanctie-instructie bij persoonlijkheidsvragenlijsten: Effect van type instructie op Big-Five scores",
keywords = "Niet-toepassingsgericht onderzoek, Pedagogy, Psychologie, Maatschappelijke structuren en relaties, Jeugd, Logic, Menswetenschappen, Sociale wetenschappen, Jeugdhulpverlening, Opvoeding binnen het gezin, Adolescent and child psychology,m,m,, Ontwikkelingspsychologie, Overig maatschappelijk onderzoek, Jeugd, puberteit, adolescentie, Construerende Technische Wetenschappen, Psychology, Pedagogiek",
author = "{Ter Laak}, J.J.F. and {De Goede}, M.P.M. and {van Leuven}, M.",
year = "2002",
language = "Undefined/Unknown",
volume = "5",
pages = "105--113",
journal = "Diagnostiek-wijzer: Tijdschrift voor de Geestelijke Gezondheidszorg",
issn = "1373-4326",
}