Spelling, spraak en fonemische analyse. Klankfouten van brugklasleerlingen

T. van Luijn-Hindriks

Research output: ThesisDoctoral thesis 1 (Research UU / Graduation UU)

Original languageDutch
QualificationDoctor of Philosophy
Awarding Institution
  • Faculty of Social and Behavioural Sciences
Supervisors/Advisors
  • Rispens, J., Primary supervisor, External person
  • Hamers, J.H.M., Co-supervisor
Award date18 Sept 1992
Publication statusPublished - 18 Sept 1992

Keywords

  • Niet-toepassingsgericht onderzoek
  • Pedagogy
  • Psychologie
  • Maatschappelijke structuren en relaties
  • Jeugd
  • Logic
  • Menswetenschappen
  • Pedagogie en Andragogie/Onderwijskunde (PEAN)
  • Sociale wetenschappen
  • Jeugdhulpverlening
  • Opvoeding binnen het gezin
  • Adolescent and child psychology,m,m,
  • Ontwikkelingspsychologie
  • Overig maatschappelijk onderzoek
  • Jeugd, puberteit, adolescentie
  • Construerende Technische Wetenschappen
  • Psychology
  • Pedagogiek

Cite this