Abstract
In dit document beschrijven we richtlijnen voor docenten en docenten-in-opleiding voor het (her)ontwerpen van lesmateriaal voor onderzoekend leren, waarbij we gebruikmaken van rijke contexten uit de beroepspraktijk. Het doel
van dit document is om duidelijk te maken waarom en hoe de opdrachten van mascil onderzoekend leren ondersteunen en hoe zij verband houden met de beroepspraktijk.
Bovendien laat het zien hoe docenten opdrachten van mascil en opdrachten uit andere bronnen zoals de lesmethode, projecten, enz., kunnen selecteren en aanpassen aan hun behoeften en aan die van hun leerlingen, met als doel het bevorderen van onderzoekend leren in contexten uit de beroepspraktijk
van dit document is om duidelijk te maken waarom en hoe de opdrachten van mascil onderzoekend leren ondersteunen en hoe zij verband houden met de beroepspraktijk.
Bovendien laat het zien hoe docenten opdrachten van mascil en opdrachten uit andere bronnen zoals de lesmethode, projecten, enz., kunnen selecteren en aanpassen aan hun behoeften en aan die van hun leerlingen, met als doel het bevorderen van onderzoekend leren in contexten uit de beroepspraktijk
Original language | Dutch |
---|---|
Publisher | EU |
Number of pages | 24 |
Publication status | Published - 2014 |