Rekenen met breuken in de brugklas van het VMBO; een effectstudie

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademicpeer-review

Original languageUndefined/Unknown
Title of host publicationHulp bij bij leerproblemen; Rekenen-wiskunde
Editors Bakker-Rennes, C.M. Fennis-Poort
Place of PublicationAlphen aan de Rijn
PublisherKluwer
PagesG0041/1-G00441/5
Number of pages5
ISBN (Print)9065011471
Publication statusPublished - 2004

Keywords

  • Niet-toepassingsgericht onderzoek
  • Pedagogy
  • Psychologie
  • Maatschappelijke structuren en relaties
  • Logic
  • Menswetenschappen
  • Pedagogie en Andragogie/Onderwijskunde (PEAN)
  • Sociale wetenschappen
  • Adolescent and child psychology,m,m,
  • Overig maatschappelijk onderzoek
  • Construerende Technische Wetenschappen
  • Psychology
  • Pedagogiek

Cite this