Abstract
Afgelopen drie jaar liep het MERIA-project over onderzoekend wiskunde leren,
een door de EU gefinancierde samenwerking van onderzoekers en docenten uit
Denemarken, Kroatië, Slovenië en Nederland. Carolien Boss-Reus van het Utrechts
Stedelijk Gymnasium en Margot Rijnierse van Cartesius 2 namen deel aan het
project en werden geïnterviewd. Rogier Bos bespreekt de uitkomsten van het project.
een door de EU gefinancierde samenwerking van onderzoekers en docenten uit
Denemarken, Kroatië, Slovenië en Nederland. Carolien Boss-Reus van het Utrechts
Stedelijk Gymnasium en Margot Rijnierse van Cartesius 2 namen deel aan het
project en werden geïnterviewd. Rogier Bos bespreekt de uitkomsten van het project.
Original language | Dutch |
---|---|
Pages (from-to) | 26-29 |
Number of pages | 4 |
Journal | Euclides |
Volume | 95 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - Oct 2019 |