Naar een nieuwe interpretatie van separatie-individuatie in de adolescentie: over het samenspel van relaties met ouders, identiteit en emotionele aanpassing

W.H.J. Meeus, J. Iedema, G.H. Maassen, R.C.M.E. Engels

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademicpeer-review

Original languageUndefined/Unknown
Title of host publicationOntwikkeling en levensloop
EditorsL. Goossens, D. Hutsebaut, K. Verschueren
Place of PublicationLeuven
PublisherLeuven University Press
Pages191-213
Number of pages23
Publication statusPublished - 2004

Keywords

  • Niet-toepassingsgericht onderzoek
  • Pedagogy
  • Psychologie
  • Maatschappelijke structuren en relaties
  • Jeugd
  • Logic
  • Menswetenschappen
  • Pedagogie en Andragogie/Onderwijskunde (PEAN)
  • Overige Sociale Wetenschappen/Bestuurskunde (OSOC)
  • Sociale wetenschappen
  • Jeugdhulpverlening
  • Opvoeding binnen het gezin
  • Adolescent and child psychology,m,m,
  • Ontwikkelingspsychologie
  • Overig maatschappelijk onderzoek
  • Jeugd, puberteit, adolescentie
  • Construerende Technische Wetenschappen
  • Psychology
  • Pedagogiek

Cite this