Abstract
Uitkomsten begin- en tussenmeting
De uitkomsten van de begin- en tussenmeting zijn bekend. De eindmeting volgt in 2017. De uitkomsten van de tussenmeting laten onder meer zien dat de begeleiding van startende leraren intensiever is geworden en dat de betrokkenheid van de lerarenopleiding hierbij is toegenomen. De thema’s ‘opbrengstgericht werken’ en ‘omgaan met verschillen tussen leerlingen’ krijgen de meeste aandacht.
Uit de tussenmeting blijkt verder dat meer aanpassingen zijn gedaan in het curriculum op de verschillende thema’s. Hier is een beweging op gang gekomen. Ook is de communicatie tussen lerarenopleidingen en scholen en tussen scholen en besturen onderling verbeterd.
De uitkomsten van de begin- en tussenmeting zijn bekend. De eindmeting volgt in 2017. De uitkomsten van de tussenmeting laten onder meer zien dat de begeleiding van startende leraren intensiever is geworden en dat de betrokkenheid van de lerarenopleiding hierbij is toegenomen. De thema’s ‘opbrengstgericht werken’ en ‘omgaan met verschillen tussen leerlingen’ krijgen de meeste aandacht.
Uit de tussenmeting blijkt verder dat meer aanpassingen zijn gedaan in het curriculum op de verschillende thema’s. Hier is een beweging op gang gekomen. Ook is de communicatie tussen lerarenopleidingen en scholen en tussen scholen en besturen onderling verbeterd.
Original language | Dutch |
---|---|
Publisher | Min v OCW |
Number of pages | 188 |
Publication status | Published - 2016 |