Abstract
Kinderen verkennen tijdens de Grote Rekendag de eigen omgeving en andere herkenbare plaatsen vooral via meet- en meetkundeactiviteiten.
De opdrachten zijn op vier niveaus uitgewerkt (groep 1-2, groep 3-4, groep 5-6, groep 7-8). Deze aanduiding is slechts een indicatie van het niveau, de leerkracht kan zelf bepalen wat ingezet kan worden in de eigen groep.
De opdrachten zijn op vier niveaus uitgewerkt (groep 1-2, groep 3-4, groep 5-6, groep 7-8). Deze aanduiding is slechts een indicatie van het niveau, de leerkracht kan zelf bepalen wat ingezet kan worden in de eigen groep.
Translated title of the contribution | Measuring, moving and constructing: Big Mathematics Day |
---|---|
Original language | Dutch |
Type | teaching materials |
Media of output | Book/Web/PDF |
Publisher | Freudenthal instituut |
Number of pages | 84 |
Place of Publication | Utrecht |
Volume | 15 |
Publication status | Published - 22 Mar 2017 |
Keywords
- mathematics education
- Primary education