'Interactie heb je zelf in de hand': Hoe bedrijven hun traffic op sociale media in goede banen kunnen leiden

Translated title of the contribution: Social media interaction between companies and customers: How companies could generate traffic on social media

J.N. den Ouden, Marlene Ottevanger

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Interactie op sociale media, dat is wat veel bedrijven en organisaties willen. Maar die interactie komt niet zomaar tot stand. Met de 'traffic' die organisaties zo graag willen creëren, zijn klanten vaak weinig bezig. Ze gaan pas over tot een vorm van interactie wanneer de berichten zijn afgestemd op hun behoefte aan informatie en entertainment, of wanneer ze denken dat de berichten nuttig kunnen zijn voor mensen in hun sociale-media-omgeving. Verslag van een onderzoek.
Translated title of the contributionSocial media interaction between companies and customers: How companies could generate traffic on social media
Original languageDutch
Pages (from-to)34-38
Number of pages5
JournalTekstblad
Volume24
Issue number05/06
Publication statusPublished - 2018

Keywords

  • Social media use
  • traffic generation
  • Company customer relation
  • public interaction

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Social media interaction between companies and customers: How companies could generate traffic on social media'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this