Hoe effectief zijn Vlaamse secundaire scholen? De effecten van het onderwijsaanbod, de tijdsbesteding aan Nederlands en de schoolkenmerken op lees- en schrijfprestaties

R. Rymenans, H. van den Bergh, F. Daems

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademicpeer-review

Original languageUndefined/Unknown
Title of host publicationTaalgebruik ontrafeld. Bijdragen van het zevende VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 18, 19 en 20 december 1996 aan de Universiteit van Utrecht
EditorsH. van den Bergh, D. Janssen, N. Bertens, M. Damen
Place of PublicationDordrecht
PublisherForis
Pages309-328
Number of pages20
Publication statusPublished - 1997
EventZevende VIOT-taalbeheersingscongres -
Duration: 1 Jan 1997 → …

Conference

ConferenceZevende VIOT-taalbeheersingscongres
Period1/01/97 → …

Keywords

  • Synchronic linguistics
  • Applied linguistics
  • Onderwijs, opleiding, permanente educatie en omscholing
  • Overig maatschappelijk onderzoek

Cite this