Effectiveness of explicit and contructivist mathematics instruction for low-achieving students in the Netherlands

E.H. Kroesbergen, J.E.H. van Luit, C.J.M. Maas

Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

Original languageUndefined/Unknown
Pages (from-to)233-251
Number of pages19
JournalElementary School Guidance and Counseling
Volume104
Publication statusPublished - 2004

Keywords

  • Niet-toepassingsgericht onderzoek
  • Pedagogy
  • Psychologie
  • Maatschappelijke structuren en relaties
  • Jeugd
  • Logic
  • Menswetenschappen
  • Pedagogie en Andragogie/Onderwijskunde (PEAN)
  • Sociale wetenschappen
  • Jeugdhulpverlening
  • Opvoeding binnen het gezin
  • Adolescent and child psychology,m,m,
  • Ontwikkelingspsychologie
  • Overig maatschappelijk onderzoek
  • Jeugd, puberteit, adolescentie
  • Construerende Technische Wetenschappen
  • Psychology
  • Pedagogiek

Cite this