Abstract
Deze samenvatting geeft een overzicht van de belangrijkste bevindingen en aanbevelingen voor de
evaluatiestudie van de proeftuinen ‘Schoolbank op de werkplek’. We vatten deze beleidssamenvatting aan met een korte beschrijving van de kwantitatieve en kwalitatieve methoden binnen dit onderzoek.
Vervolgens vatten we de belangrijkste bevindingen van de evaluatiestudie samen aan de hand van vier centrale beleidsintenties bij de implementatie van duaal leren in Vlaanderen. We rapporteren over de mate waarin de proeftuinen slaagden in deze algemene beleidsintenties, verschaffen inzicht in de
belemmerende en faciliterende factoren en verbinden concrete beleidsaanbevelingen aan de specifieke bouwstenen in de implementatie van duaal leren
evaluatiestudie van de proeftuinen ‘Schoolbank op de werkplek’. We vatten deze beleidssamenvatting aan met een korte beschrijving van de kwantitatieve en kwalitatieve methoden binnen dit onderzoek.
Vervolgens vatten we de belangrijkste bevindingen van de evaluatiestudie samen aan de hand van vier centrale beleidsintenties bij de implementatie van duaal leren in Vlaanderen. We rapporteren over de mate waarin de proeftuinen slaagden in deze algemene beleidsintenties, verschaffen inzicht in de
belemmerende en faciliterende factoren en verbinden concrete beleidsaanbevelingen aan de specifieke bouwstenen in de implementatie van duaal leren
Original language | Dutch |
---|---|
Number of pages | 87 |
Publication status | Published - 2020 |