Drie lio’s in Suriname: Deel 2: opbrengsten voor het BLiNaS project

Translated title of the contribution: Three teacher students in Surinam: Part 2: results to the BLiNaS project

Sietse Bakker, Sylas van der Biezen, Anouk Hoogendoorn, A.E. van der Valk

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Vanuit de opleiding was het doel van onze stage in Suriname om ervaring op te doen met onderwijs in het buitenland. Daarnaast waren er vanuit het BLiNaS-project nog twee doelen: bijdragen aan de nascholing van de leraren en nagaan hoe de lestrolleys (van der Valk en Mooldijk, 2020) en het Proevenboek (Van der Valk e.a. 2018) in de klas functioneren. In dit tweede deel vertellen we wat we daarvoor gedaan hebben en wat die activiteiten voor het project en voor ons zelf hebben opgeleverd.
Translated title of the contributionThree teacher students in Surinam: Part 2: results to the BLiNaS project
Original languageDutch
Pages (from-to)458-459
Number of pages2
JournalNVOX
Volume45
Issue number9
Publication statusPublished - 20 Nov 2020

Keywords

  • physics education
  • teacher education
  • international cooperation

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Three teacher students in Surinam: Part 2: results to the BLiNaS project'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this