De school als pakhuis: Grote Rekendag 2018

Translated title of the contribution: The school as a storehouse: Big Mathematics Day

R. Keijzer, V.H. Jonker, M.J. Abels, M.M. Wijers, Greetje van Dijk, F.H.J. van Galen, A. Markusse, F. Munk, L. Prinsen, Marijke Spoelder, Jan van Stralen

Research output: Other contributionOther research output

Abstract

Het thema van deze 16e editie is 'De school als pakhuis'. De kinderen gaan systematisch nadenken tijdens activiteiten zoals: inventariseren, stapelen, verplaatsen, coderen. kinderen gaan systematisch nadenken tijdens activiteiten zoals:
inventariseren; stapelen; verplaatsen; coderen
Translated title of the contributionThe school as a storehouse: Big Mathematics Day
Original languageDutch
Typeteaching materials
Media of outputBook/Web/PDF
PublisherFreudenthal instituut
Number of pages64
Place of PublicationUtrecht
Publication statusPublished - 28 Mar 2018

Publication series

NameDe Grote Rekendag
Volume16

Keywords

  • mathematics education
  • primary education

Fingerprint

Dive into the research topics of 'The school as a storehouse: Big Mathematics Day'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this