Abstract
Het Erasmus+ project Vox Pop Europe ontwikkelt en evalueert een internationaal,
digitaal dialoogplatform waar mbo-studenten uit verschillende landen en met diverse
achtergronden en ervaringen met elkaar in gesprek kunnen gaan over uiteenlopende
maatschappelijke onderwerpen. De afgelopen maanden zijn iets meer dan 700 mbostudenten gevraagd om input over welke onderwerpen ze graag met jongeren uit
andere Europese landen zouden willen bespreken en hoe we de online context hierbij
zo goed mogelijk kunnen inzetten. Een eerste evaluatie.
digitaal dialoogplatform waar mbo-studenten uit verschillende landen en met diverse
achtergronden en ervaringen met elkaar in gesprek kunnen gaan over uiteenlopende
maatschappelijke onderwerpen. De afgelopen maanden zijn iets meer dan 700 mbostudenten gevraagd om input over welke onderwerpen ze graag met jongeren uit
andere Europese landen zouden willen bespreken en hoe we de online context hierbij
zo goed mogelijk kunnen inzetten. Een eerste evaluatie.
Translated title of the contribution | The dialogue in senior secondary education on contested civic issues: How can we start the online conversation? Students in senior secondary education speaking. |
---|---|
Original language | Dutch |
Pages (from-to) | 24-27 |
Journal | Profiel. Vakblad voor de BVE-sector |
Volume | 2022 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - Mar 2022 |