Alles of niets Probleem oplossen door goede rekenaars

M.H.A.M. van den Heuvel-Panhuizen, C. Bodin-Baarends

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

In januari 2004 verschijnt het derde TAL-boek. In dit deel omvat de leerlijn ‘Meten en Meetkunde’ voor de onderbouw van de basisschool. Marja van den Heuvel-Panhuizen, projectleider van TAL geeft een voorbeschouwing over deze leerlijn en maakt duidelijk hoe belangrijk het is dat het vak meetkunde eindelijk eens stevig en professioneel op de basisschool geïmplementeerd wordt.
Original languageUndefined/Unknown
Pages (from-to)12-14
Number of pages3
JournalVolgens Bartjens
Volume24
Issue number2
Publication statusPublished - 2004

Bibliographical note

Van dit artikel is ook een Engelse versie verschenen; zie: Heuvel-Panhuizen, M.H.A.M. van den, & Bodin-Baarends, C. (2004). All or nothing: Problem solving by high achievers in mathematics. --- Journal of the Korea Society of Mathematical Education, 8(3) --- , 115-121.

Keywords

  • Wiskunde en Informatica (WIIN)
  • Mathematics
  • Landbouwwetenschappen
  • Natuurwetenschappen
  • Wiskunde: algemeen

Cite this